sumber kewangan

Monday, September 28, 2009

a new word~RAYENION

RAYENION??PE TUH??!!

RAYENION tuh adelah gabungan raye dan reunion..sengal bukan??wakaka..lantak aku lah..aku yang taip..kalo korg xsuke,korang taipkanle tuk aku~

hehe..bkn pe..tp raye kali ni mmg adelah raye yg paling best bg ak..

ntah r nape..korg bace r sendirik..

raye 1st
location:umah

majlis bersalam2 memohon ampun dr seisi kuarge..org len wat pagi2 pas abis semayang..kitorg da dkat tengahari bru nk bersalam2 bap bpak ak kne kire duit surau dlu..(byk kot org derma..sbb tu slalu blik lmbat..sungguh pemurah rakyat2 pengkalan pegoh nih)






mak aku mintak maap kt bapak ak
abg sulung ak lak
abg kedua aku

kakak aku

wow!!machonye mamat nih


adik aku



adik bongsu ak


(bosannye upload gamba)


then g beraye umah sedare2,terjumpe r plak ngan sorg sedare ak nih..die jrang blik msia bap duk korea..die da kawen ngan org korea..kbetulan kt umah sedare tuh ade r gak sedare2 yg len..so tu dikire rayenion gak r


cis,ak xklihatan..damn tul..(ni bkn sume ade..actually ramai g)

raye ke 3
location:umah kautsar

berjumpe ngan dak2 skul pengkalan pegoh..
syazwan(die ni dr tadiak smpai matrik same ngan ak..da bosan)
ahmad sabran jamil
kautsar
syarifah(opah)
n fatin najiha

tp xde gamba la plak..

raye ke4
location:serata ipoh

rayenion ngan dak2 izudin..
mmg havoc+giler+hepi+excited..
cikgu2 pn spoting ngan kitorg..hehe


nih kt umah ust munawir..ust fadhli pn ade gak dtg..


raye ke 6
location:sekitar ipoh+chemor+gopeng

cam bese r..ngan dak tp22 yg paling disayangi..

yang ade masa tuh aku,fikhri,apis,opie(tuan rumah tuk sume rumah yang kami g),mEEn,anys,syai,yik,ain mokhtar,sape g ek??tu je kot~..haa,ngan adik anys tuh..jumpe gak pikai kt umah anys..

ni mase kt umah ak ngah makn mee kari..(last2,ak yg xmerasa mee kari mak aku tuh..huhuh~sdeyh~)




(diorang makan tanpe mengajak tuan rumah..cis~)



yang ni lak kt umah meen mkan bihun bajet sedap tuh(siyes sedap weh)


then kt umah ain mokhtar,leh lak jumpe ngan mmbe2 skul rendah yg ngah wat reunion ngan kwan dorg kt umah sbelah lak..mmg kebetulan~
yang ade mase tuh xramai..teh saufia,apiz ramly,syazana ngan liyana izzati je ade..


(teh belakon mnjadi si nenek..pamek xtahu ape2)

dari kiri apiz,keon(mmbe dorang ak xknal),liyana,teh,zana and aku

WOW!!time ni mmg ak excited giler2 r..mmg xsangke r dpat jmpe blik ngan dorang2 nih..lagi2 yana tuh bap ak sekelas ngan die bape bulan je kot..mmg xsangke r dpt jumpe dorang nih..bap kitorg ni kengkawan mse skul rendah..mse tuh pas bepisah masing2 xde nset g..so mmg susa r kalo nk kontek blik..tp takdir tuhan menemukan semula kitorang..syukur~..mmg excited giler r mase nih..masing2 da besar n berjaye da..

aku rase ni jela rayenion yang sempat ak attend..bap kne msuk u blik..exam yang belambak lagi..haduih.~


ltihnye wat entri yg tah pape nih..siyes bosan dowh..nk padam cam malas lak..publish jela..

p/s:still bersedeh ngan pemergian arwah zakwan~:(

1 comment:

mEEnmeSSi said...

AKU PLG CHANTEK..TIME KASEHH

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails