sumber kewangan

Friday, January 8, 2010

birthday bash!!!

wah..giler dibuatnye..ni sume keje dak2 marine yang busuk r..n thanks bab wat ni kat aku yek..mekaceh byk2!!!(siap r time korg lak nnt..hahaha)

haha..tp mmg aku xterhidu r niat jahat korang tuh..n one word yang aku leh ckap sal birthday bash nih,...BUSUK...
cube korang bayangkan air yang dah bertakung kat padang maybe dlam mase 3hari berturut2 bap 3hari tuh hujan turun setiap petang..and ngan air tuh r korang mandi..amcam??macam tuh r aku rase..siap masuk mulut cket..(aiyeekk~)

mase kene angkut tuh,aku rase macam kene rogol jek..bab aku jerit bagai nak giler sorang pn xkesah..last2 kene campak jugak..hadoi..giler2..

p/s: tgok r nanti korang nyer turn lak..air kubang babi utm tuh aku bawak khas tuk korang..tungguuuuu~

2 comments:

medi said...

padan muka..........

medi said...

padan muke...........

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails