sumber kewangan

Tuesday, January 5, 2010

kawan-kawan

hello..

entri kali ni nak cerita pasal kengkawan..aku nih dari sekola rendah da duk kat asrama..so memang dari kecik da duduk blajar tidur main ngan kengkawan..korang sume mesti ade kawan kn..kalo xde kawan,aku rase korang dah hilang satu nikmat dunia..betol x??ape??xde kawan??wtf??!!korang nih bosan giler xde kawan..for sure xde life weh!!haha..abaikan..sape makan cili die rase pedas..

aku nih xmemilih kawan..tapi mesti r yang leh masuk sekali kn..kalo xsekepala tuh,tu yang selalu timbul masalah..macam2 jenis kengkawan yang dah aku jumpe..ade yang ok..and ade yang hampeh..tapi kebanyakannye ok la..wa salute lu orang bro!!(n sis juge yek..hehe)

JENIS LOSER TAPI BERLAGAK OTAI

haa..jenis nih memang aku anti giler r..memang dari dulu lagi aku dah pangkah orang2 macam nih..tapi sbab membe nyer pasal,aku diamkan saje..simpan jek lam hati..then luahkan kat sini..abis citer..

aku ade sorang membe nih,aku kenal die nih mase bile ntah..tetibe jek die muncul lam kamus idup aku..hadir tanpa dijemput la senang citer..tpi aku layan jela..die nih memang selalu r kene kutuk ngan kengkawan aku yang laen..aku xkutuk die sbab nak jage r hati die..gile weh,cube bayangkan,stiap kali sembang2 lepak2, konfem die kene point..kalo korg leh tahan x??sbb tuh aku x point kt die gak..sbb kesian nyer pasal..memang xubah cam loser r bagi aku(giler jahat mulut aku)..tp sejak aku masuk u nih,kan jarang2 balik umah..sekali tuh bile balik,die pn da start merokok..sbb terikut2 r dgn mmbe2 aku yang laen..tapi yang xboleh blah nyer,mentang2 die merokok..kire da bajet macho r konon..leh plak nak menganjing aku..cakap aku xreti merokok..f**k la weh..kau ingat kau da merokok tuh,da macho r??da xjadi loser r??da otai r ek??weh bodo,walopn aku xmerokok,jgn ingat aku xreti merokok..(i'm not smoker ok..but i'd try it b4..bese r remaja mesti r nak cube2 kn)..weh,ko tetap loser pada aku ok!!and pada orang laen pn ko tetap loser gak..kau merokok pn still kene nganjing lg giler babi gak..xrase bodo ke??(i'm not blaming the smokers..i'm juz hate this kind of person..it's ok 4 me to have a smoker as a frenz..i'll be ur frenz if u're willing to)
kau dah merokok,ok its fine!!tp xpayah r nak tunjuk otai plak..kalo kat orang yang xkenal kau tuh maybe bleh r kau nak wat gaye2 macho bodo kau tuh..tapi ngan aku yang da kenal dari dulu lg,simpan jela ke"bajet-macho"an kau tuh..wat aku rase kau nih superduperloser<--men bantai jek reka istilah ngarut..haha..pedulik hape

JENIS SEMBANG KENCANG KALAH RIBUT TAUFAN

jenis nih xpayah citer banyak pn xpe kn..aku sure ramai yang jenis camni..and korang pn aku very the sure lah at least ade sorang membe yang mcm nih..sembang die boleh kalah angin ribut punye kencang..wat mcm nih paling ok la..wat cam tuh xbetol la..die punye motor paling laju la..ah,macam2 la die punye cam nih cam tuh..last2 die punye yang hampeh..
actually aku ok jek ngan mmber yang jenis camni..tapi kalo nak gebang pn xpayah r sampai kantoi..biler kantoi tuh,aku pn rase xselesa kalo nak sembang ngan kau..kalo xrespon kang,kate xlayan membe plak..haish..lantak kau lah..
nak kenal orang macam nih senang jek..kalo aku kan,bile dah dengar2 dari orang len cakap sal ke'kencang'an beliau,aku ape lagi,bile sembang ngan die,aku tunggu part yang sesuai nak masuk,then aku tambah cite lagi lebat dari die..kalo boleh,tambah mnde yang aku da tau konfem xbetol and xlogik tapi aku wat r mcm mende tuh logik..selalunye orang macam nih die xnak kalah..then die pun tambah2 gak mnde yang xlogik tersebut dengan kadar hiperbola yang teramat sangat..pada saat dan ketika tuh aku hanya mampu "kah kah kah" dalam hati..penipu punya olang!!

JENIS GELABAH TAPI BERLAGAK COOL

yang ni pun xboleh tahan gak..gaye jalan..gaye makan..gaye wat keje..sume nak cool jek..kalo orang panggil die dari belakang pn die toleh muke slow2 sambil angkat kening..waaah,gaye dah macam kau tuh hero remaja maskulin jek aku tengok..actually boleh je cool camtuh..tapi kalo sifat gelabah tuh x terkeluar r..nih kalo dah kantoi kau tuh gelabah semacam jek,nampak sangat r kau punyer 'cool' tuh hanye lakonan semata2..mungkin hanya untuk menarik minat dan meningkatkan nafsu kaum yang bukan sejenis daripada kau..or maybe kaum sejenis juga..ye lah,kan hero2 maskulin,hero2 mangga tuh da macam gay jek aku tengok..hihi

kalo korang la kan,macammana korang nak berdepan dengan kengkawan korang yang jenis mcam nih??aku layan jek orang2 camni..cume aku punyer respek kat dorang akan berkurang r..Actually banyak g,tapi nanti2 lah aku tambah..

haish~..ckop2 la tuh wat dosa..ah korang pn same jek berdosa..membaca perkara2 yang xelok..haha..xde r..ni aku juz menerangkan jenis2 kawan jek..aku xsebut pn sape name si polan bin si polan tuh..haha..okey r..kalo ade lagi aku post lagi..chiao..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails