sumber kewangan

Tuesday, January 26, 2010

suratan atau kebetulan??

i'm always wondering when sumthings big happened to me, then akan ade perkara2 penambah perisa pencukup rasa lepas kejadian tuh..dan selalunya secara kebetulan dan tanpa dirancang..

contoh cam sekarang ni r..baru2 ni  leh kate hati aku cam terluka sikit r bcoz of sumone-that-I-won't-mention-her-name kan..bukan sikit..leh kata parah la gak..*<<--haha..sial jek..bajet kapel jek..*

then sejak tuh ade jek lagu2 yang memang kene r ngan situasi aku sekarang..bukan takat lagu jek..aku tengok citer MY NAME IS EARL pn tetibe je ade episod cite sal situasi yang aku ngah deal with skang nih..
aku nak lupakan sal nih..tapi those thing keep following me..adekah ini karma??haha..memaen jek..
*btw..citer MY NAME IS EARL tuh sal karma..


**I'd go through several things recently and i hope to be okay soon..skang aku rase sangat kosong dan sunyi even aku kelihatan gumbira jek..be strong pamek!!





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails