sumber kewangan

Friday, January 1, 2010

sindrom umur meningkat??

haish...sejak umur makin meningkat nih,ade satu perasaan pelik muncul kat diri aku..

aku nih jenis dari kecik memang xminat langsung ngan pet2 nih..(woi,ape korang pikir aku mencarot??i mean binatang peliharaan lah!!..haish~..*ni la masalah kalo bahasa rojak*)..okey sambung..then mase umur2 da meningkat nak masuk 20tahun,aku tetibe bile tengok kucing jek,rase geram..rase comel..rase nak peluk2 cakap2 ngan kucing..hadoi..kamon la pamek..ape nih??aku mule rase diri makin penyayang pulak..apsal tetibe ade perasaan janggal dalam diri nih??(cewah ayat)..then aku mula terpikir..umur makin meningkat..makin matang..makin penyayang..adekah nih tandanya aku....dah bersedia untuk berkeluarga??owh tidak!!!aku masih muda..masih 20-an..err,baru 20tahun actually..biar aku menikmati kehidupan bujang ini dulu....

notadirisendiri untuk pamek-->ko ingat ade ke yang nak kt ko skang??huh perasan..nak kawen,kawen jela ngan kucen tuh..

~peh..down giler rase biler diri sendiri berkata begitu~

*adekah ini berpandangan jauh??hmm,aku rase nih bukan berpandangan jauh..tapi dah 'berangan jauh' dah nih*

haish~..tetibe rase xcool bile suke kucen nih..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails