sumber kewangan

Saturday, April 24, 2010

aku dalam dilema--(entri yang sangat kontroversi) PART2

okey..perkembangan terkini..


wafiyyah masih tidak mengetahui akan hal nih sebenarnya..aku masih tidak punya telo kekuatan untuk berterus terang dengannya..aku tak dapat bayangkan wajahnya bila dia mengetahui akan hal sebenar..sekarang ni pun dia tidak pulang2 lagi ke rumah..seakan-akan telah dapat menghidu akan semua ini..wafiyyah,andai kau pergi membawa diri,biarlah aku menjelaskan tentang hal ini satu persatu..

manakala adibah pula dengan rela hati dan berterus terang mengatakan yang dia tidak kisah jika dia menjadi yang kedua buatku..aku telah bertemu dengan adibah dan....boleh tahan jugakla comelnye..huhu..teransang pula aku..


buat masa sekarang,sayangku pada mereka berdua sama rata..oh,tidaklah rata,,actually,setinggi puncak gunung..jadi sekarang aku masih memiliki mereka berdua..harap2 berita ini tidak mengejutkan wafiyyah..lagi bagus kalo die terime je adibah jadi madu die..tapi kan,agak2 kalo korang kat tempat wafiyyah korang ceraikan aku tak??janganlah..janganlah..
oh,jangan lah begini wafiyyah..aku masih sayang kamu!!



takpelah..wait n see jela~


to be conclude---->>


p/s: hihi..gedik je nak wat samarinda pulak

4 comments:

syahira ariff said...

kalau berada di tempat wafiyyah,akan ku cincang kan kamuu 14 belas juta ratus wat isi kebab dijual di pasar malam
heee~memang tak rela dimadukan,ngiahahaha

pameklampard said...

omg!!tamao la..tamao la..hik3

imanmanan said...

woi aku silap entri daa. hahaha. jawab soalan aku! haha

pameklampard said...

ape soklan ko??tanye r balik..haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails