sumber kewangan

Tuesday, April 27, 2010

sonok pulak kene tag-tag nih..*sebut betol2*

haha..aku di tag lagi..oleh seorang kenalan blogger iaitu cik tengku syahira..
ape lagi..kene jawab lah tag dari beliau kn..


**********************************
1)adakah anda rasa anda hot?

bukan takat hot,da hangit da nih...tu pasal gelap..thee~


**************************************
2)upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang.

 
hehe..comel kan background wane pink..kah3


*************************
3)cerita pasal gambar

tibe-tibe lak minat kete..kete nih name nyer Citreon Survolt..smart kn


 *******************************
4)bila kali terakhir anda makan donut?

15 April 2010
 
************************
5)lagu terakhir anda dengar?
 
James Blunt - You're Beautiful

*****************************************************
6)apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?

dengar lagu sambil hati tidak tenang memikirkan tentang solat isyak yang masih belom dilaksanakan..ish3

************************************************
7)selain nama sendiri,anda dipanggil nama aper?
  1. pamek
  2. al/alfa
  3. ami *sorang je panggil camni*
  4. along *pun sorang je panggil camni*
  5. lampard..*erk??ade ke??*
*********************
8)tag lagi 4 orang
 

*****************************************************
9)berikan 5 yang anda tahu tentang orang yang meng tag anda
  1. baru abis spm
  2. cute
  3. baru graduate dari DQ
  4. tudung labuh
  5. kelakar
****************
10)gay or les?

i'm totally lesbian..sorry you guys~

4 comments:

mv medi said...

sbb ape la tag aku plok ni pam?

pameklampard said...

ak xde membe lagi utk di tag..hanya dikau lah membe yg ak ade..huk3

syahira ariff said...

hahahaha,sengal pamek!
tudung labuh toinkk di situ
hmmm,anyway yang no 6 tue 100 peratus setuju
selalu gak hati berasa gundah gulana tapi malas solat lagi,lengah2 gak,,,hahahha

pameklampard said...

haha..btol la kan??haha..tudung labuh tapi cool gitu..haha..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails