sumber kewangan

Saturday, April 24, 2010

awas penghisap darah!!

kita tinggalkan kejap samarinda part3 tuh ek..kita sambung crita laen pulak wat iklan..ni kali ni nak crita mende hat geli2 sikit nih..sapa2 yang tak tahan hat geli2 nih baek toksah baca noo..awat aku cakap utara nih??haish toksah dok ngada la..


hangpa tau dak aku nak crita pasaipa harini??cuba la teka noo..ape??nyamuk??hoh,,boring answer..teka lagi..teka lagi..drakula??apa hang ingat aku nabil ka dok crita drakula tak abis2??aku tak amik lawak orang aih..nabil tu dia punya pasai laa..ni blog aku apa kaitan dia pulak..teka lagi..pampers wanita??haish hang ni da lama hidop ka??hang gila ka nak aku crita sal pampers wanita kat sini??aku tak penah pulak pakai pampers wanita..tak tau nak crita apa pasai mende tuh..nak tau sal tuh,hangpa gi tanya kat YUNA..kan die model iklan pampers wanita kat tv tuh kan kalo xsilap aku la..dah la..dah la,,toksah nak teka lagi..suma jawapan ngarot dari hangpa..hangpa nih makin dilayan makin menjadi pulak noo..

ni kalini aku nak crita sikit pasal menatang tak bertulang tuh..yang hangpa dok geli2 tuh..apa nama tuh..cacing??mase bila pulak cacing hisap darah??hangpa bia betoi sikit..ni haa nama dia pacat..

tu diaa...comel kan??haha

hangpa kalo tak kenal pacat memang nak kena sunat lagi sekali la..pacat nih cam adik beradik lintah jugakla..pacat ni nama saintifik dia aku pun tak tau..apa nama english dia aku pun tak tau..tak penting pun sume tuh..yang menareknye pasal pacat nih,badan dia kecik ja..alahai haluih nak mampuih*pekehal la nih*..mata pun takdak..kaki ngan tangan toksah cakapla..kalau ada kaki ngan tangan tuh bukan pacat..lintah pun bukan..lintah darat ye..yang hat dok ngisap dara darah pompuan2 tuh..lintah darat la tuh..sambung hat pacat pulak..mata takdak,kaki takdak,tangan takdak,tulang sah2 takdak,pankreas dia aku tak penah cek pulak ada ka tak..pendek kata dia nih serba serbi la takdak..tapi masih boleh mencari2 lagi sumber darah kan..hebat tak hebat nyer ciptaan tuhan..SUBHANALLAH..kagum aku nih..pasai pacat nih ada sensor yang leh detect heat dr badan..apa hangpa ingat keta hangpa ja ka yg ada sensor??pacat pun ada la..

pastu,badan dia nih punya elastik kalah hat getah yang hangpa dok lastik membe2 hangpa dulu tuh..kalo jumpe pacat cube try test tarik dia panjang2..tak putuih nye la aih..tu pun kalo hangpa tak geli la..aku da wat da..pasai tu aku berani cakap..memang tak putuih pun..

ni belom hat maksimum nyer panjang lagi nih

lagi nak crita pasai pacat nih, dia punya sopan gigit kita sikit pun tak rasa sakit..betoi tak??kite dok khusyuk ja jenjalan balik2 da ade kesan bedarah..kalo hangpa nasib baek sikit nampak r dia ngah khusyuk dok menyusu darah hangpa tuh..tapi sikit pun tak perasan kene gigit..pasai pa??pasai badan dia ni kecik ja..gigi dia pun kecik ja..so dia tebuk lubang kat kaki kita pun kecik la jugak..cuba hangpa bayang pacat nih besaq lembu..tak payah lembu la..besaq kucin..sekali dia gigit tak ke belubang kaki hangpa..tu belom kire dia hisap lagi tuh..sekali hisap,ngan hang hang sekali masuk lam badan dia..syukur la dia kecik ja..ALHAMDULILLAH..

tapi yang tak bestnye pasai menatang nih, lepaih makan tuh tak reti2 nak basuh pinggan..maksud aku dia nih,lepaih gigit kita,dia belah cenggitu ja..biaq ja darah tuh mengalir..kalau darah kita tuh kita bayaq kat jabatan ayaq,huish sah2 melambung bil ayaq cakap kat hang..lagi satu yang tak bestnya sebab bekas gigitan dia nih gatai nak mampuih..dok tergaru garu kalo lepas kena gigit tuh..

nak bunuh dia nih senang ja..hangpa letak ja garam secukup rasa,menggelupor la dia..nak sedap lagi bubuh kunyit..kicap,cuka,lepaih tu gi peram 2jam..then goreng..fuh..masyukkk..e eh,takdak lah..aku gurau ja..hangpa senang2 kene kencing ngan aku..tapi hat bubuh garam tuh betoi la..memang seronok tengok die mengecut tuh..ngan darah2 kita yang dia dok isap tadi kluar sekali..

sudah2 la tuh crita pasai pacat nih..aku bukan apa,tadi ikut parent aku gi kebun..kat sana kawasan ada sikit lembab..bukan lembab otak..tanah ada lembab2 sikit..biasa la..tempat lembab2 nih memang habitat dia..hangpa baek hati2 kalau masuk tempat2 macam nih..bukan pa..kita kalau kita gi hotel kita dok pekena BBQ kambing kn??hat yang panggang sekor golek2 tuh..tapi kalau hangpa melangkah ke habitat pacat nih,diorang pulak dok BBQ hangpa..macam yang aku ngan parent aku kena la..da selalu sangat da kena..masa tengah dok bz wat keja kebun tuh memang xrasa pacat nih ngah dok ratah darah kita..abis je keja,bukak baju,bertempek sana sini..tarik sluar sikit,tu diaaa..dah kenyang..bulat ja..tunggu nak pekena rokok ja tuh..hampeh kau pacat..dari kaki,betis,peha,pinggang suma ada..tuh macam tempat2 wajib dilawati bagi diorang la..ada nak eksotik sikit,dia dok lepak lam pusat..naseb baek aku sempat tarik..dibuatnya beranak pinak dia kat dalam tuh,naya aku..sampai kat dada aku pun ada..betoi2 kat tengah pulak tuh..dah macam dada ultraman dah dibuatnya..

betoi2 kene gigit kat area lampu tuh..haish pacat..pacat..

okeh la tuh..orang sini sana duk jaja crita lintah ja..rawatan lintah,bekam lintah,minyak lintah..ni pacat nih takdak pulak orang nak crita kn??sian punya pasai aku crita la sikit2 pasai diorang nih..kira okeh la tuh

p/s : sori atas penggunaan loghat utagha..memang cam caca marba pun tulisan aku..haha..papa pon,cuba hangpa baca ngan nada dan slang orang utagha..aku orang perak belah2 ipoh..tak guna slang utagha dalam pertuturan seharian..so konfem la banyak salah nih..haha

"biaq hisap darah,jangan hisap dadah!!"


::credited to mr google for those pictures



6 comments:

imanmanan said...

gila ah pamek kau bercinta apa ni woi! hahaha

pameklampard said...

ko komen kat silap entri nih??ni sal pacat la der

iEyLa said...

haha..xde keje ko nih.. :p

syahira ariff said...

nie nga wat assignment ker tesis tentang biodata pacat ker aper nie,,hehehehe

pergi kutip kat manerlaa pacat nyer
smpai kena geget kt situ
ish3

pameklampard said...

pacat nih xpayah dikutip..dorang yang berlari2 kejar kite..eh,berlari??

mouja said...

pacat mmg xde pankreas la...ak da tgk da..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails